Strona konkretnego produktu to ta, gdzie jest on dokładnie opisany. Tam znajdują się jego zdjęcia, a czasem także opinie o nim

Ramki z rekomendacjami na stronie produktu

Strona konkretnego produktu to ta, gdzie jest on dokładnie opisany. Tam znajdują się jego zdjęcia, a czasem także opinie o nim. Na takiej stronie można go zamówić. Jednym z elementów mogą być też rekomendacje, czyli ramki z innymi produktami. Rekomendowanie produktów jest doskonałym sposobem na zwiększenie zysków ze sprzedaży, a strony produktów to idealne miejsca na taką reklamę.

Ramki z propozycjami jako element karty produktu

Karta, gdzie przestawiony jest jakiś produkt, to z różnych względów dobre miejsce na rekomendacje. Można na niej umieścić jedną ramkę, ale często umieszcza się dwie czy nawet trzy ich rzędy. Jest to idealne miejsce na taką postać reklamy, ponieważ:

  • trafia tu klient zainteresowany produktem;
  • klient jest na etapie planowania zakupu;
  • można mu pokazać podobne produkty;
  • jest to strona, z którą dokładnie się zapoznaje.

Jeśli coś szczególnie się spodoba i klient może wydać więcej, niż planował, to zakupi taką rzecz. Jeśli nic nie zakupi z propozycji, to i tak rekomendacje produktów spełniają swoje zadanie. Głównie chodzi o zwiększenie zainteresowania sklepem oraz jego asortymentem. Zainteresowanie przedstawionymi mu produktami może go skłonić do szybkiego powrotu do sklepu online.

Rekomendacje produktów podobnych i powiązanych

Rekomendowane mogą być różne produkty. Są one jednak w jakiś sposób powiązane z oglądanym. Mogą to być rzeczy podobne. Jeśli oglądane jest mydło, to pokazują się wtedy i takie o innych zapachach. Mogą być też pokazane różne produkty z serii, do której należy oglądana rzecz. Inne możliwości to produkty powiązane oraz kupowane wraz z tym, który opisany jest na stronie. Jest wtedy informacja, że klienci, którzy kupili ten produkt, kupili również… i podane są w ramce te rzeczy.

Strona produktu to idealne miejsce na pokazanie klientowi, co jeszcze może mu się spodobać. Rekomendacje produktów są w tym miejscu skuteczne, bo łatwo znaleźć to, co wzbudzi zainteresowanie. Musi się to łączyć z tym, co sam sobie klient wybrał.